Turnén 2008

Jag slutar om ganska exakt 15 minuter och då drar jag, Mickis och Ellen till Norrköping för att se Måns Möller, Öz Nujen, Zoran Ismail och Björn Gustavsson uppträda. Jag hoppas sannerligen att det blir bra och att de inte kör en massa gamla skämt, dom kan man ju redan liksom.

Idag har jag gjort klart dekalen till thailändarna så jag hoppas de blir nöjda med allting, därefter har jag fått stått lite i kassan, woho, framkallat bilder och paketerat. Jag har alltså fått arbetat ganska mycket självständigt idag, men jag klagar inte.

Dagens låt då,
Dagens låt: Here by me - 3 doors down
Ledsen men inga bra klipp finns,

Kommentarer
Postat av: Johan

"here by me" heter den älskling, inte "here by my side" ;D

2008-10-09 @ 18:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback