Praktik

Praktiken började idag och jag är på Svenssons foto.
Det var faktiskt riktigt kul och jag fick göra lite blandade saker, framkalla massor av bilder, redigera och fixa plansch.
Trevliga arbetsvänner och hela lugna arbetstider. Tre veckor återstår och jag ser fram emot det, faktiskt.

I övrigt har jag varit och tränat tillsammans med Mickis, jag får fruktansvärt ont i ryggen och nu har jag i alla fall beställt en tid för att fixa ett nytt träningsprogram och jag ska försöka se till att ryggen håller. Jag har dessvärre inte fått något svar från min läkare men jag hoppas att jag får något imorgon.
Men nu ska jag se vidare på Design: Simon och Tomas.
Puss kompisar, simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback