praktik & fotografering

Stressande till praktiken i morse, jag försov mig lite halvt.
Jag satt och gjorde en plansh (?) förmiddagen till något thai-take away,
runt halv 2, 2 blev den klar så resten av dagen satt och och tröck på skrivor,
var ute och fotograferade och fikade med Chris, som tycker att jag ska lära mig dricka kaffe.

Jag kom hem och gick ut med hundarna lite och tog lite bilder av dem, så imorgon ska jag ta med
dessa + lite fler bilder som jag ska framkalla och förstora, hoppas det blir bra.
Efter praktiken ska jag förhoppningsvis ner på stan med Matilda, om hon inte slutar så sent.
Och därefter ska jag träna, hade jag tänkt i alla fall.

Jag tänkte slänga upp två bilder av hundarna som jag blev mest nöjd med,
överst Bamse och nederst Boston.





Puss och godnatt kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback