julklapps-kaos

Jag måste börja med att köpa julklappar, snart!
Jag ska minsann göra en julklappslista ikväll, alltså vilka jag ska köpa till.
Hm, det blir nog drygt 12 personer kanske, jag får se om bror och jag slår våra kloka huvuden ihop och köper något till mamma och pappa. Jag börjar faktiskt få lite smått panik över vad julklappar, jag är alltid ute i sista sekund med den sista, men i år ska jag börja i tid, vid nästa studiebidrag ska jag minsann sätta igång. Tror jag i alla fall.

Det är så svårt att köpa julklappar, även fast jag försöker hitta på lite finurliga saker så blir det oftast en liten bok eller något annat tråkigt. Jag får nog börja fundera redan nu. Jösses vilket julklapps-kaos som råder i mitt lilla huvud just nu.

Dagens låt: Panic at the disco - Nine in the afternoon
http://www.youtube.com/watch?v=yCto3PCn8wo

"cause it´s nine in the afternoon,
and your eyes are the size of the moon,
you could, so you can, so you do,
we´re feeling so good, just the way that we do"

Puss&gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback