julkalendrar?

Oh, jag har blivit dålig på att blogga igen, ännu en gång har min hjärna svikit mig för att jag ska komma på något att skriva om. Jag ska snart knalla emot ishallen för att se bror spela lite hockey och därefter ska jag ta och träna med mamma, vi är så duktiga ibland!

Jag funderar på vilken julkalender jag ska kolla på efter När karusellerna sover, det tål att tänkas på.
Vad är det med julkalendrar att bli så otroligt dåliga nu för tiden? Förra årets julkalender var den bästa på flera år. Det fanns inget värre än Alram Est (stavning?). Det ska vara dessa hederliga julkalendrar såsom Mysteriet på Greveholm, Pettson och Findus och När karusellerna sover. Har vi svenskar för dålig fantasi för att komma på något liknande i nutid än att skicka in Alram Est som visar en massa sommarprogram?
Jag hörde att i år skulle det bli Anders och Måns, det kan nog bli bra, men det är få som slår Mysteriet på Greveholm, Sunes jul och liknande.

Nu ska jag springa iväg till ishallen.
Vi hörs senare.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback