felsägning?

Ett sent inlägg kommer nu.
Vad händer i lilla Katrineholm? Jag vill ha en liten uppdatering nu.

En grej jag tänkte på när jag såg på tv förut, Linda Isaksson säger "Vem fler vill du bjuda på dejt?" Säger man ändå inte "Vilka fler", eller är jag helt lost på det svenska språket också. Jag trodde nämligen först att det var en felsägning i Bonde söker fru , men sen när det upprepades flera gånger så började jag tvivla lite.
I vilket fall så är jag och Johan ensamma hemma från och med i morgon tills fredag kväll/natt, och jag kommer hem på lördag morgon/förmiddag. Jag hoppas i alla fall att denna lilla uppdatering dög för er, i alla fall för kvällen med tanke på att klockan är närmare 24.00.

Puss&gonatt!

Kommentarer
Postat av: Erika

Okej, det fixar jag, men nu är ju din design klar om det inte är några ändringar du vill ha, så nu saknas bara att montera den på din blogg ;) hehe

2008-10-30 @ 13:48:29
URL: http://erikalauri.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Som du säger "vilka fler". Eller "vem mer" kanske skulle låta ändå bättre.. Hon tappade det lite där :)

2008-11-03 @ 13:53:08
URL: http://nolow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback