En liten fråga bara...

Jag har faktiskt hunnit med riktigt mycket idag. Efter praktiken träffade jag som sagt Lovisa, oerhört trevligt och för er intresserade var vi på Coffeehouse, helt perfekt och inte alls mycket folk.
Därefter gick jag och fixade Lovisas present eftersom hon fyller år på tisdag nästa vecka, hela 18 år. Så nu hoppas jag att hon blir glad. Jag cyklade hemåt och plockade fram mina urslitna träningskläder, jag tror jag ska försöka hitta ett nytt linne att träna i, och jag körde 53 minuter med DVD:n, otroligt skönt att få det gjort och det är faktiskt riktigt roligt.
Därefter dusch och nu sitter jag och ser på Generation Fett, det förra programmet tyckte jag ändå om, stora, vackra kvinnor som var stolta över sig själva och försökte inte ens äta sig till sin vikt. Men i det här programmet blir jag bara äcklad, varför vill man föda sin flickvän tills hon väger 450 kilo (vilket är hennes mål), nej usch och fy säger jag!

Jag tror det var allt för min del,
en liten fråga bara såhär på slutet.
Är mörk choklad nyttigare än ljus?
Jag har gått och funderat på det hela dagen så nu måste ni svara! :)

Dagens låt: Broder Daniel - Shoreline
http://www.youtube.com/watch?v=c3frpN8jJy0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback