Det nalkas lov

jag tycker om att sova tillsammans med dig,
bara så att du vet det!

Det här blir nog det sista inlägget på ett tag, om jag inte kommer åt Johans dator och skriver lite hemskheter, vi får se helt enkelt. Jag har äntligen fått min blixt förresten, 200 kr billigare dessutom, jag är i extas för att prova den nu! Jag vill hem nu, nu, NU! Ungefär en halvtimme kvar till lunch men jag längtar tills jag får åka hem, umgås med min bästa och göra oss lite halvfina i alla fall till Lovisas födelsedags middag, (Lovisa, om du ser detta så äter vi inte hos dig ikväll). Om jag inte har sagt det så fyllde nämligen tösabiten Hellman 18 år i tisdags, stoooort grattis!

Om jag som sagt inte hinner blogga något, så ska ni veta att jag är på konsert på lördagen den 1 november, på Håkan Hellström. Tillsammans med Clara, Maria & Malin som har bestämt  sig för att följa med, det blir nog kanorners!

Vi hörs!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Malin

kanorners var ordet! :D

2008-10-24 @ 23:56:29
Postat av: Lovisa

Taack så jättemycket:) synd att ni inte kunde äta, men tack för de fina presenterna:)

2008-10-28 @ 22:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback