Bloggdesign

Bakdags för min del än en gång, vilket jag brukar sysselsätta mig med när jag har tråkigt.
Fast idag gjorde jag det mest för att jag och Matilda skulle göra det, men så är tösabiten sjuker så jag fick ta och slänga ihop allting själv, sicken typ.
Men i vilket fall så står allting inne i ugnen och för er som är nyfikna så blev det chiabatta-bröd, så nu hoppas jag för guds skull att dom blev ätbara. Vi får se, det kanske kommer upp en liten bild här någon gång.

Erika håller i alla fall på att göra en bloggdesign åt mig, :)
Det tackar jag mycket för, hoppas det funkar nu bara.
Hm, när jag kommer in sen efter min promenad måste jag ringa Linn, städa och bädda rent i sängen, tror jag i alla fall, annars får jag återigen ligga och frysa eftersom någon tar allt täcket, vänder och vrider på det och har sig.

Jag ber om ursäkt att bloggen är så otroligt tråkig just nu,
jag måste komma igång igen helt enkelt.
Jag får se om jag kommer på någon fint ämne lite senare!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback