hemkommen

Hemkommen och trött som en jakthund. Dessutom har jag fått ett fint sår  på näsan, ungefär vid näsborren på nästippen, och ni förstår var jag menar, i vilket fall gör det förbaskat ont.
Om ni tycker att jag är dryg och inte svarar på sms är det för att jag inte har några pengar på mobilen, men jag lovar att jag ska fixa det i veckan, senast. Dessutom ska jag kirra nytt abonemang, 3 får det blir eftersom det blir billgare för både mig och Johan.

Jag har alltså tillbringat lovet tillsammans med darling, tagit det lugnt, bastat bland annat och funderat på julklappar.
Jag får ta och skriva önskelista redan nu tror jag minsann. Nu ska jag i alla fall kolla vidare på Aristocats och sova efteråt, för imorgon är det Hååååååkan med stort H.

Puss&gonatt
- kolla, dom har gummifötter
- jaaaaaaaaaa :O


Kommentarer
Postat av: matilda

eller så byter båda till comviq kompis :) då blir det billigare för mig också!

2008-11-01 @ 02:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback