Överenergi

Som ni ser har bloggen fått en ny design, det tackar jag ödmjukast för Erika.
Det är skönt med lite nytt omkring sig - på tal om nytt så kikade jag in på Ikeas hemsida igår och föll för en byrå, en mörk en är det. Nu återstår det bara att hitta två fotöljer som passar in i rummet, men har jag ändå hittat en jag vill men, dessvärre är den 104cm bred och jag tvivlar på att man får plats med två sådana i mitt rum.
Det är bara att söka vidare, har ni lite tips på inredningssidor kanske?

Första dagen i skolan på 4 veckor idag alltså, helt okej om jag får säga det själv. Jag saknar engelskan och Brenda, men imorgon är det engelska i alla fall & idrott, jag riktigt skuttar av överenergi känner jag. Det är bra att jag snart ska träna. Jag får väl återkomma senare.
Puss!


Kommentarer
Postat av: Adam "svNsk" Stahl

hihi, har faktiskt kollat på en exakt likadan eller väldigt snarlik. Skulle vilja byta ut min traditionella fula, instabila garderob... Men i mitt lilla rum skulle det bli problem och dessutom har jag kostym och andra kläder som helst bör hänga.

2008-11-03 @ 18:37:22
Postat av: ami

Var med och tävla om en ny Luella Bartely tshirt på min blogg, kommer även lotta ut acne kjolen bach!

2008-11-03 @ 20:18:43
URL: http://metrobloggen.se/onechance
Postat av: ami

Var med och tävla om en ny Luella Bartely tshirt på min blogg, kommer även lotta ut acne kjolen bach!

2008-11-03 @ 20:24:31
URL: http://metrobloggen.se/onechance

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback