Om jag fick bestämma

Tjingeling!
Jag är äntligen klar med alla Johans presenter, om jag inte har nämnt det så fyller min älskling år nästa onsdag! :) I vilket fall så sitter jag begravd med läxor, såsom musik som ska vara klar tills imorgon, journalistikuppgift tills torsdag och en annan uppgift i mediakunskap som vi egentligen ska göra på torsdag när vi har håltimme på den lektionen, dessutom har jag en bok som ska läsas ut och skrivas en bokrecension om, engelska är den också på. Dessutom har jag och Matilda en egen idrottslektion nästa onsdag. Åh vad mycket det var att göra nu insåg jag.

Imorgon ska det i alla fall fikas med Malin, förhoppningsvis följer Maria med också. Clara är i England den lyckosten och tar säkert underbara bilder av allt från London Eye, Big Ben och Madame Tussauds (stavning?).
I alla fall är jag avundsjuk och jag vill åka utomlands nu, gärna någonstans det är varmt och soligt tillsammans med min älskade och familjen. I alla fall om jag fick bestämma helt själv.

Nu ska jag förvandlas till en plugghäst, igen.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback