Ni äcklar mig!

Hallå!
Dagen har tillbringats tillsammans med Matilda, jag har hittat present och julklapp till Johan så nu är jag nöjd som någon som har sålt smöret och inte tappat pengarna! Valvakan har ju börjat också, jag tror & hoppas att Barack Obama vinner, innerligt!

Människor kan äckla mig ibland, något så sjukligt så man helst av allt vill stoppa fingrarna i halsen och spy, helst på dem. Det är äckligt för mig att se hur folk inte har några känslor & bara strunta i hur andra känner, eller inte lär sig av sina misstag, ett av världens bästa ordspråk. Jag känner ingen som helst respekt för dessa människor, varför inte bara lära sig av sina misstag och därefter tänka innan man handlar? Lite kan man nog tänka själv, förhoppningsvis!

Nu har jag i alla fall skaffat 3, så allt folk som fått sms av någon konstig person som heter Therese, allihopa, det är jag som har skrivit från mitt nya nummer. Men i vilket fall så kan jag från och med nu svara på sms. Jag kände mig helt lost på mobilen förut vid första sms:et, totalt! Kände inte igen knapparna och det tog mig säkert 3 minuter att skriva: "Hallå, Therese här! Jag har bytt nummer nu så ta och radera det gamla och lägg till det här. Ha det bra", och tro mig gott folk, det är ganska lång tid för att vara mig.

Men nu ska jag kika vidare på valvakan och tvätta ansiktet, samt vårda min hesa hals.
Puss&gonatt!

Kommentarer
Postat av: linnea

Ha en trevlig dag :) !

2008-11-05 @ 18:59:08
URL: http://linneahaver.blogg.se/
Postat av: fia

du har så rätt, sånt äcklar mig med "/

2008-11-05 @ 21:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback