Korsord

Tjingeling!

Idag sov jag till 8, åt frukost och kikade på Vakna med rösten, fint är det.
Sen bestämde jag att Matilda ska sova hos mig ikväll, så slipper den lilla tösen gå upp så himlans tidigt i morgon då vi börjar halv 11. Lite onödigt skulle det vara, så jag erbjuder halvan av min säng.

Korsord är en bra uppfinning, speciellt när dom är enkla.
Jag kan sitta med 5 olika korsord och bara försöka komma på vad det är, så rätt som det är så släpper det och man klarar ut allting. Man känner sig duktig och smart. Korsord kan nog göra min kväll, jag gillar det. 
Imorgon är planerna att gå ut och gå med Clara, fotografera så förhoppningsvis är vädret bra så att det funkar som vi tänkt oss. 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback