I hate to say I told you so

Fredags eftermiddag!

Jag: Mamma, har vi någon lypsyl hemma? Någon oöppnad?
Mamma: Nej, det ligger ju en massa öppnade lypsyl i köket, ta något av dom?
J: Nej, det är fullt med äckliga munsår på dom.
M: Nej, sluta, det är det inte alls!
J: Nejnej, säger du det så. Nu är det ditt fel om jag får munsår!
M: Jaja!

I morse gick jag lyckligt upp och då jag kikar i spegeln, i hopp om att se mina sömnsvullna ögon och mina vanliga läppar ser jag istället ett par sömnsvullna ögon och mina vanliga läppar MED ETT MUNSÅR! Precis som jag sa, nu får jag gå och ha compeed på och pendla mellan det och vectavir. Det är tur att det finns hjälp ibland.
Puss!


Kommentarer
Postat av: Johan

Jag har kommit på att du citerar mig ganska ofta ;P

2008-11-10 @ 23:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback