Dog whisper

Världens sämsta uppdatering, förlåt mig.

Gårdagens 40-års firande bjöd på skratt, dans och mat. Trevligt var det i alla fall.
Usch för mig, jag har verkligen ingenting att skriva, verkligen inget.
Jag tror allvarlig talat att jag skulle behöva ha jullov nu, väldigt snart, gärna nästa helg.

Jag sitter och kikar runt lite i alla fall och hittar "Mannen som talar med hundar".
Åh vad imponerad jag blir, jösses! Jag gillar gubben alltså, jag tycker han är skithäftig faktiskt,
mycket bättre än den svenska kopian "Hundcoachen". Det är ganska häftigt att han kan få kontroll på alla sorters hundar, vare sig han tar dem till sitt center eller bara är där. Det är sjukligt häftigt, utan att skrika, ryta eller något annat.
Det är så häftigt!

Nu ska jag kika vidare på "Vad blir det för mat"
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback