Deprimerande årstider drar ner mig

Åh vilka jobbiga dagar det har varit, jag är dödstrött och helst av allt vill jag att morgondagen ska vara om en vecka, prick!
Höstens deprimerande årstid drar verkligen ner mig, hela jag blir deprimerad och sur. I vilket fall så har jag bestämt mig för att jag vill skaffa långt, långt, långt hår, det är fint! Speciellt när det är ganska ljusbrunt och lite smått lockigt sådär.
Kanske en lugg också? Jag vet inte alls, vad tycker ni?

Kärlek är en fin sak tycker jag, det får mig att tänka på fina saker såsom pojkvän och nära vänner och familj såklart.
Varför är vi så hatiska mot varandra? Bara för att folk gör småsaker som vi ogillar så bestämmer vi oss för att inte ens ge dem en chans, det är väl ändå himla dumt ändå?

Nu ska jag ut till vardagsrummet och fortsätta med trafikteorin.
Älska mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback