Äckliga svin!

God kväll!

Nu har jag pluggat klart det mesta, förutom journalistikuppgiften och engelskan tänkte jag läsa i sängen. I alla fall så skrev jag upp lite grejer som ska vara med i mediekunskapuppgiften och jag gick in på expressen. Där hittade jag en artikel som handlade om att man träffades en grupp för att sedan ha sex med djur. Där under fanns det en röst-panel, frågan var "Tycker du att sex med djur ska kriminaliseras?" Mitt svar är enkelt, klart som fan att det ska räknas som ett brott. Jag skiter fullständigt i om folk tycker om det eller inte, djuren lider av det och enligt mig är det värre än att slå ett djur, det är så sjukt att det inte räknas som ett brott. Usch vad arg jag blir. Helt otroligt att man ens ska behöva fundera över om det ska vara lagligt eller inte.

Resultatet i frågeställningen var:
Ja : 96,1%
Nej : 3,9%

3,9%  av de som har röstat tycker det är okej med tidelag. Jag finner inga ord för hur äcklad jag blir, i artikeln stod det även att expressens reporter hade blivit erbjuden sex med en hund, efter att huvudmannen hade våldfört sig på den.
Jag mår illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback