tisdag

Jag vaknade 08:40 vilket betyder att jag har 20 minuter på mig att göra mig iordning innan jag ska möta Maria, stressade runt i hela huset och då jag äntligen blev klar såg jag till min förvåning att jag inte hade dragit upp persiennen (vilket jag för det mesta för direkt när jag vaknar), därav traskade jag mot fönstret och drog i snöret, och precis utanför fönstret (cirkus 15-20 cm) står en 40-50årig man, jag hoppade till som tusan och var nära en hjärtinfarkt men jag insåg efter ungefär 10 sekunder att mannen var en av dessa som arbetar med våran trädgård för tillfället.

Men dagen i skolan gick i vilket fall som helst oerhört snabbt och tacka Gud för det, jag är otroligt skoltrött just för tillfället, men jag fick i alla fall tillbaka mitt sista arbete i svenska A, dessa hatade epoker som jag i onsdags kväll satt och skrev för fulla tangenter och det kändes mest som att jag slarvade ihop något, men tro det eller ej men jag gick VG+ på arbetet, mycket nöjd och slutbetyget  i svenska blir VG, tyvärr lite besviken men jag får nöjja mig med det!
Efter skolan knallade jag och Matilda hem, stannade på stan och åt glass men sen vidare hemmåt för att baka muffins med after eight på, och jag måste säga att dessa blev KOPIÖST goda!
Matilda åkte hem någon gång runt halv 8 kanske, efter tittande på "populär musik från Vittula" och vi fick höra jordens bästa replik: "hittar du någon som inte vill släpp te på hålet så bara byt". HAHAHAHAHA!
Sedan Matilda åkte har jag dessutom städat rummet, knallat ut en sväng med Boston och faktiskt, tro det eller ej, tränat med honom WOHO!
Men just nu sitter jag och tittar på fotbollen som spelas mellan Sverige - Grekland och det står för tillfället 2-0 till Sverige, och jag säger bara hatten av för Zlatan och Petter, och HEJA SVERIGE! Men vi får se hur resten av matchen går så att säga.

PÖSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback