söndag

Dagen började med att mammsen formligen skuttade upp i min säng, väckte mig och till min stora förvåning (inte) kom såklart hundarna efter, mysigt! därefter åt vi frukost och jag och mamma iväg för att köpa ny bikini utan knytning (snören), 300kr fattigare återvände vi hem och därefter hämtade jag Maria för att åka ner till Djulö.
Väl nere vid Djulö träffade vi först Clara och Erika och i övrigt hade Clara på sig sötaste klänningen!
Därefter kom Emma och sedan kom även Anna cyklandes, vi knallade till Djulös herrgård för att sätta oss i solen och fika, efter fikat och mycket prat svassade vi vidare till loppisen, om man nu kan kalla det en loppis, när en gammal plåtburk kostade 175kr, jag vet inte, vad tycker ni?
Men efter mycket om och men så köpte Clara i alla fall en übersöt plånbok, en röd för er som vill veta. Emma talade om att hon skulle åka hem så vi cyklade vidare mot minigolfen där mycket blod, svett och tårar framkom,
men 18 hål senare kom vi fram till att vinnaren blev självaste jag med 63poäng.
Mycket nöjd efter det åkte vi hem och jag påbörjade nedräkningen för 'söndags-filmen' som består av en Astrid Lindgren film som för er intresserade går varje söndag klockan 17:11 om jag inte minns fel.
Därefter följde jag med mammsen och pappsen ut till koppartorp för att bada hundarna, och allt var frid och fröjd till Bamse (äldsta hunden) fick syn på en mås, eller något liknande och simmade då ut för att apportera, men efter mycket skrik och gap kom han slutligen in till land och vi beslutade oss för att påbörja vår färd hemmåt.
Vi tog en snabbvisit hos farmor och farfar, jag övningskörde dit och endast ett motorstopp uppstod men jag tror jag äntligen börjar fatta det här med dragläge!

Men för att sammanfatta dagen har det varit ett hemsk farande hit och dit men ändå en ytterst trevlig dag, har hunnit med många saker vilket jag aldrig brukar göra på söndagar.
Men nog om dagen, jag ska i alla fall gå och göra mig iordning för att sedan sussa!

Nattinatti! :*

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

bara för att du ska få en kommentar liksom ;) jag tänker på dig hela tiden

2008-06-02 @ 16:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback