onsdag

Liksom igår försov jag mig rejält i morse och vaknade vid 07.50, alltså tio minuter innan jag ska träffa Maria, men jag var klar på en kvart och cyklade i vilket fall till skolan. Grejjade bland annat med DVD-menyn men det vill inte som jag, musiken funkar inte och knapparna funkar inte heller. Gjorde även klart uppgiften "lansera en kompis" och jag hoppas det duger med tanke på att jag gjorde hela uppgiften på en timme, hade betygsnack med Sara, som är min mediekommunikationslärare, och fick beskedet att jag ligger för tillfället på ett VG i ämnet vilket känns över förväntan, så jag får därav hoppas på ett bra läsår nästa år också då vi byter lärare.

Jag cyklade efter skolan ner på stan tillsammans med Maria för att ta ut pengar till mammsen som för tillfället betalat min biljett till Coldplays konsert den 17 september, happy face!
Cyklade därefter hem och sov en stund pga extrem huvudvärk vilket jag haft de senaste tre dagarna, men jag orkar för tillfället inte ens klaga. Dessutom  har jag pluggat en hel del och är äntligen klar med alla uppgifter fram tills skolavslutningen som infaller på lördag. I övrigt är jag ledig imorgon vilket känns oerhört skönt så slipper jag oroa mig för att jag ska försova mig än en gång, men troligtvis blir jag meddragen till min lillebrors skolavslutning då han slutar 6'an, så jag får då se hur länge jag får sova, vilket inte blir speciellt länge.

Dagens roligaste blir Davids citat:

David: till skillnad från mig som står med öppen mun och hoppas att något intressant ska simma förbi,
som en marulk. Du är en panter och jag är en marulk.

Pöss :*

Kommentarer
Postat av: David

Det är ju sant jue!

2008-06-11 @ 21:16:27
URL: http://davveponken.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback