måndag

För att snabbt sammanfatta helgen har den varit oerhört trevlig och rolig,
lördagen bestod av att vakna runt 11 och senare äta frukost snabbt och sedan åka till Erika för att fira hennes födelsedag då hon fyllde år i torsdags (grattis återigen). Vi åkte hem runt halv 4 och väl hemma duschade jag snabbt och stressade i mig något att äta innan kvällens mediefest då temat var 70/80-tals disco.
Väl framme var det ytterst trevligt med kubb, dans osv, och vi ringde efter skjuts runt  halv 1. 

Söndagen bestod av att åka till Emma vid Tisnarbaden, bada, åka ring efter båt och fixa och trixa med tårta och fana till skolans dag (måndag), och vi åkte hem runt halv 8 och brummade vidare till farmor för att hämta flytväst, (också till skolans dag). 

På måndagen var det skolans dag, vilket är en tradition på Duveholmsgymnasiet då alla klasser klär ut sig efter ett visst tema som anges av skolkommitén. Oerhört många skratt, en hel del blåsor och fettigt hår var vad i alla fall jag fick ut av måndagens stohej. En helt trevlig dag och jag klagar verkligen inte. 

Pöss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback