bravo gumman!

Jag har haft en überbra helg hos världens bästa Johan, fredagen tillbringades wonderbart och lördagen i Gränna, spelade minigolf och jag kom inte sist, tro det eller ej! Söndagen har varit en allmän seg-dag vilket det alltid är.
Jag har äntligen fått återbesökstid till Sophia-hemmet då läkarna ska bedöma mitt knä osv, se vad som går att göra åt detta "gnidande" inifrån, jag hoppas i vilket fall att det har gått bort så jag slipper operation än en gång,håll tummarna för mig guys!

Angående dagens rubrik;
Vi spelade då minigolf tillsammans med Johans familj, jag puttar iväg bästa bollen (ehm?!) och Johans mamma utbrister: Bravo gumman! Ingen tänker närmare på det men då jag återigen går fram till bollen utbrister på nytt: Nemen oj, jag trodde det var Lillan (syster) som puttade, men aja, jag kan väl kalla dig gumman också då!
Dagens minus går till att kameran batteri hade laddat ur sig totalt och då vi kom till Gränna-berget var kameran då totalt döööööd! Man ska stänga av kameran efter att man har lekt med den Johan! :D

I vilket fall har jag nu lite planer för veckan så den går snabbt för hoppningsvis,
men take care peeps för nu ska jag sussa!
Tjolahopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback