ABBA-nörd med paraply - 16juni

Dagen startade av att bli väckt av telefon som vägrade sluta ringa och tillslut pallrade jag mig upp för att svara, klockan var då ungefär 12, jag gick upp och åt frukost i sängen vilket på något sätt gör frukosten godare, och till min inte lika goda förvåning insåg jag att mina planer på att gå ut och gå och ha sig förstördes då dagen var grå, trist, regnig, åskig osv!
Efter min upptäckt satte jag mig vid datorn ett bra tag och började smått att storstäda hela rummet vilket betyder att jag dammar ÖVERALLT, dammsuger i alla vrår och även skurar golvet, nu är det gjort i alla fall så jag har ett oerhört rent och icke-dammigt rum!

Jag håller just nu i skrivande stund på att baka kanelbullar och de ska strax penslas, om ungefär 40 sekunder så det blir ett micro-inlägg för dagen och jag får se om jag fortsätter skriva mer senare, det återstår att se så att säga.
Jag har idag kommit fram till att gruppen ABBA är oerhört underskattade, sjukligt bra musik och jag är helt förälskad i Benny och Björns skägg! Favoritlåten just nu är SOS eftersom jag tänker läskigt mycket på filmen Tillsammans,
Nu står i alla fall bullarna i ugnen och jag hoppas att dom blir mumsiga, eller, dom ser ut att bli det i alla fall så man kan alltid hålla tummarna. Just nu är det bara två dagar kvar tills jag åker tillsammans med Johan, Mickis, Ellen, Christoffer och två av hans vänner till Liseberg, vilket blir oerhört trevligt, vi åker då alltså på onsdag morgon (tiiiidigt) och kommer hem midsommarafton och tills dess får ni ha det underbart om jag inte hinner skriva så mycket som en rad imorgon.

Nu ska jag lyssna vidare på ABBA och äta skorpor & bullar och längtar till onsdag för nu jag saknar dig verkligen!
Jag har även kommit fram till att "Pöss! :*" som hejdå-fras är tråkig och måste därför bytas ut!

Puss fifään! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback