skyltdockor, ideal?

Regnet har öst ner hela dagen och jag har endast vågat mig ut en gång för att sätta in pengar. Därefter har jag suttit här och bara tagit det lugnt, samt bakat kokostoppar, faktiskt väldigt lyckade.
Då jag var på stan fick jag syn på flera skyltdockor och jag har kommit fram till alla dessa är oerhört smala och ja, visst finns det männsikor som är så smala men om man tänker i min bana nu så finns det fler som absolut inte är så smala, likaså om man kollar i en  vanlig H&M katalog är de flesta modeller sjukligt smala. Om jag ska beställa eller köpa kläder och inte har  någon som helst möjlighet att prova kläderna vill jag helst se hur dessa kläder ser ut på mig, och inte på någon som är ungefär 3 storlekar under mig själv, bara några tankar som slagit mig.

Men nu ska jag ta och kika vidare på tv och vara allmänt social med mina föräldrar, och därefter ringer förhoppningsvis Johan <3
puss fifän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback