skärpning!

Startade dagen med frukost och sedan åka till Stockholm och en massa undersökningar, jobbigt men det måste göras. Jag har i vilket fall blivit starkare i knät sedan förra gången, vilket är tre månader sedan, och jag var hos min läkare och diskuterade gnagandet i knät. Hon sa att jag ska fortsätta arbeta med mina övningar som jag hade innan, dock inte lika intensivt, efter 3 månader, i oktober ska jag mejla henne för att berätta hur det står till med knät. Om det inte gått över ska de spruta in tandläkarbedövning i knät, vafan liksom, ska man inte ha tandläkarbedövning i munnen?!
Men mja, om inte det går över då ska de spruta in kortison (?) i knät och om det inte förbättras då får dom klura ut något annat för att lösa allt trassel.
För att gå vidare från knä-ämnet som troligtvis inte intresserar någon så har jag varit ute och sprungit med hundarna, Bamse är slö och behöver träna, jag också för den delen, jag måste helt enkelt få någon slags fason på min själv innan sommaren är slut. Bort med en massa snuskig skräpmat och fram med frukt och grönt såklart, det har jag iofs lovat mig själv ganska många gånger, men man kan försöka! ;) Nu ska jag kolla klart på Allsång på skansen och därefter kanske gå en sväng med hundarna! Puss & gonatt!

Kommentarer
Postat av: MANGO

aw! hoppas det blir bättre!

puss!

2008-07-16 @ 19:46:16
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback