resande fot

Gick för det första en promenad med ena hunden ner till stan och satte in pengar på banken, nöjd! Åt frukost och umgicks lite lagom med mamma, gick ut och gick med Mickis och därefter ringde dessa trevliga människor från MediaMarkt, så jag och pappa dundrade ner till Norrköping och hämtade min självutlösare till kameran! :) Och den funkar i övrigt finfint! Därefter satte jag igång med att putsa fönster, 7 fönster hann jag med tills Mickis släpade med mig till konsum. Sen mja, jag har helt enkelt inte gjort något viktigt. 

Jag är nojjig, för precis allt! Vad föräldrar till vänner ska tycka om mig, vad pojkvännens föräldrar och släkt ska tycka om mig, vad alla tycker och tänker om mig. Jag får sluta upp med att vara nojjig helt enkelt, folk stör sig på det, och jag stör mig på mig själv, kan kanske bero på kasst självförtroende, vem vet? Men imorgon ska jag i vilket fall på pedikyr och kirra fossingarna, och klockan 3 åker jag med tåget till Johan, vinka av mig tack?, jag stannar där tills den 29'e och den 30'e åker jag tillsammans med bästa till Stockholm. Mycket att stå i men vi höööörs när jag kommer hem! Pusssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback