My love!

Helgen är slut och älsklingen är nu borta igen, och ytterligare 12 dagar skiljer oss åt.
Dagarna har i vilket fall bestått av 3 månaders-firande, picknick, mys och en hel del promenerande och liknande.
På fredagen började jag, Mickis och Ellen grilla och till våran förvåning kom min granne ut på sin veranda utan tröja, grillen började brinna och det rök som inni bomben, men vid klockan 9 kom i alla fall Johan efter två timmar försenad tågresa, ingen toast till SJ inte! FY!

David "marulken" Hedberg fyller dessutom 18 idag, varför inte hälsa ett grattis till honom så glädjer ni honom, men grattis i alla fall från mig käre bror! Hoppas du fick en kaaaaanonbra dag!
Päronen har varit i sälen hela helgen för att spela golf och hela 4 gånger har dom ringt från tidnings-förlaget "Hälge" för att på alla möjliga dialekter försökt få tag i min mor och efter varenda gång jag svarat att dom kommer hem på söndag kväll sagt att dom ringer upp igen senare, svårt att förstå kanske?!
Men helgen har i vilket fall varit underbar och jag är för tillfället oerhört trött så på grund av det ska jag alldeles strax krypa ner i sängen och sova!

Men puss!  

Kommentarer
Postat av: David

tusen tack :)

2008-07-07 @ 12:02:12
URL: http://davveponken.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback