lugna människor - i-landsproblem?

Jag återkommer nu i ett senare inlägg, från dess jag skrev sist har jag träffat Lovisa, varit och ridit och varit ute och sprungit med hunden, gick helt okej men dessvärre känns det som jag har håll fast inte håll, jobbigt men det funkar en tid.

Vad är det med folk som aldrig kan skynda sig utan i lugn och sansad ton svarar: sakta i backarna, allt har sin tid, ingen jäkt här inte. Jösses så irriterande det är speciellt när man har oerhört bråttom och verkligen måste iväg inom 5 minuter, och dessa dricker sin öl i lugn takt, samtidigt som vi stressade människor står och hetsar sönder för att man inte kan få lite speed på människan.
Men nu ska jag äta något, ska se vad som finns helt enkelt, puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: David

hahaha lät som du beskrev mig där... allt tar faktiskt sin tid ;) eller som jag sa till Emil när han ringde och ville in i huset istället för att sova i bilen.... "meeh CHILLA!" :D

2008-07-31 @ 22:20:34
URL: http://davveponken.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback