good girl!

Strålande solsken och perfekt dag faktiskt, började med att klippa klart häcken vilket jag började med för två veckor sedan eller så, därefter dammsuga huset och sedan torka golvet, jag tänkte såklart därefter gå ut och sola men icke, jag fick ta över gräsklippningen av pappa då mamma och han skulle grejja med poolen. 
Har försökt att slå en pling till farmor för att åka ner och lämna en klänning som hon mer än gärna skulle kunna få sy om, får se hur det blir med tanke på att jag har ringt 3 gånger och nada svar än så länge, till kvällen har jag i vilket fall ätit taccos tillsammans med familjen, trevligt I say! David skickade dessutom en liten länk, äckligt bra och nästan snuskigt med öronorgasmer!    http://youtube.com/watch?v=l8_R43XxBM4

Med tanke på hur mycket jag har gjort idag anser jag att Therese goes Good Girl!
Men puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback