du är cool!

Dagen har bestått av att städa rejält mycket, gå ut i det fina vädret och sedan åka till stallet, men icke, jag åkte hem lika snabbt igen då totton var upptagen, men ska i vilket fall ut imorgon och rida istället!
Fler saker att göra imorgon är att åka till peking med mor  för att hälsa på bror som är på sports camp, hälsa osv och därefter åka hem för att vänta tills jag ska iväg och rida.

David: coolt
Therese: jomen nu började jag ju prata med dig så det blev ännu coolare
D: hahahahaha! ;D
T: coooooling där
D: du är också cool! :D
T: men inte lika cool som du
D: nej det förstås ;)

Men en trevlig dag i vilket fall så jag ska ta och sova nu innan den förstörs av något,
så sussa sött allihopa!
Nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback