congratz dad!

Väcktes klockan 9 och åkte för att hämta mitt pass tillsammans med mamma, tills vi ska åka till Mallorca den 15'e augusti, wie! Kom hem och åt frukost för att därefter åka ner till stan med bror, köpa en massa presenter till pappa som fyller år idag, eller mja, igår i skrivandets stund. Mycket trevligt med massa folk och släkt och god mat! Runt 6 någon gång stack jag ut och var duktig, jag sprang först ut med lilla hunden och hem igen för att hämta andra hunden, gick fin fint men jag känner att träningsvärken kommer inte bli något att leka med imorgon bitti, men nu ska jag i vilket fall sova så jag kan gå upp skapligt imorgon, "powerwalka" till banken och sätta in pengar och därefter hem för att äta frukost, jag får se hur det går!
Puss&gonatt, grattis pappa! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback