Whiskyrör & småmynt

Min uppdatering börjar bli dålig igen, fy skäms!
Jag kom precis hem från en fotografering av Emil & Martina, gick finfint och förhoppningsvis blir dom nöjda med resultatet, jag ska nog sätta mig ner med det direkt när jag kommer hemklampandes från stan.
Jag får se om några bilder kanske kommer upp här, håll utkik!
Jag ska ju träffa Lovisa idag, efter cirkus 3 veckor, helt otroligt vad tiden går, det var alltså 3 veckor sedan jag klippte lugg & den växer må jag säga. Men den är iofs snyggare nu.

Men nu måste jag cykla iväg, jag tänkte nämligen ta & sätta in lite pengar.
Jajamen, alla mina småmynt ska nu in på banken & mitt whiskey-rör blir återigen tomt och lätt.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Sådär brukar jag oxå göra med mina småmynt, fast jag sparar oftast bara ett år och sätter in dom på banken till sommarn (A) Ganska smart faktiskt :)

2008-12-07 @ 13:48:13
URL: http://ceciliadahlfors.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Det har du alldeles rätt i! :)

2008-12-08 @ 16:10:35
URL: http://ceciliadahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback