Veckans stjärna

Det var då dags att lägga upp första Veckans stjärna v.48, dessvärre är designen inte så värst snygg men jag ska försöka fixa till den lite, efter tiden går i alla fall. 

Veckans stjärna: 
Min fina vän Maria.
Du vet redan hur bra du är, och hur mycket du lyser upp i alla fall min vardag.
Du är en förbaskat rolig & snäll liten prick som jag är ytterst
tacksam över att ha träffat.
Det jag skulle vilja säga mest av allt är bara tack,
Tack Maria för att du är du & för att du är så förbaskat underbar.
Du får Veckans stjärna för att det var så himla trevligt i lördags &
för att du frågade hur jag mådde under hela veckan då jag låg hemma och var sjuk.

 

Det var alltså första veckans stjärna.
Hoppas ni gillar det.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback