Veckans stjärna

Veckans stjärna.
Det blir en väldigt försenad Veckans stjärna nu men vad tusan, det är viktiga saker.
Veckans stjärna blir mina fina, underbart bra vänner Mickis & Ellen. Världens bästa grannar & världens bästa vänner dessutom. Ni är så sjukt underbara. Jag har känt er i snart 11 år, vi blev vänner den första vintern och har hållt ihop enda sedan dess. Med er kan jag prata om allt med, det spelar ingen roll vad det är. Det är som att vi är en del av varandra, vi tänker likadant & känner för det mesta likadant. Ni är bäst. Jag älskar er!


Ni är de bästa stjärnorna som aldrig slocknar, i alla fall inte för mig.

(Förlåt för bilden Mickis)


Kommentarer
Postat av: Ellen o Mickis

Tack gumman! Puss på våran biatch ;)

2008-12-30 @ 19:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback