Veckans stjärna

Dags för ännu en Veckans stjärna. Andra gången nu som den åker upp & jag hoppas ingen blir besviken.

Veckans stjärna
vecka 49 går till mina fina klasstöser, det vill säga flickorna i klassen.
Mest Maria, Clara & Erika, anledningen är att ni lyste upp min vardag totalt i lördags. I och för sig så blir det inte Veckans stjärna nu, utan Veckans stjärnor. Jag hade så otroligt mycket att tänka på & biobesöket blev kanon. Filmen blev Twilight som jag har längtat efter att se, otroligt bra film, extremt sevärd & jösses. Se den gott folk säger jag. Men tack i alla fall för att ni ville se den tillsammans med mig. Ni är guld värda.



från vänster: Maria, Clara, Jag, Erika & Anna.
Puss för er!

Kommentarer
Postat av: Erika

ÅÅ jag hade också jätte roligt i lördags :) Älskar bilden för övrigt :O

2008-12-08 @ 21:44:24
URL: http://erikalauri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback