Bulor hör väl till såhär på vintern?

Jag vaknade i morse med en fin bula i pannan. Så för att klargöra var jag har gjort med skallen så tänkte jag ta det nu.
Igår satt jag nämligen vid datorn i soffan med den bärbara datorn och redigerade bilder och liknande.
Min mor ställer sig bredvid mig och börjar småprata och tänkte säkert "nu jäklar ska jag vara lite busig", hon börjat dra mig i fötterna och nypa lite lätt.
Det hela resulterar i att jag far upp med benen, med datorn i knät och jag får skärmen rakt på pannan. Visst var det ömt men jag hoppades på att jag skulle slippa bula och smärta. Men icke, så idag då jag vaknade stod min mor i mitt rum och asgarvade när jag sa att jag hade ont. 
Det är tur att man kan glädja någon.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback