Gold teeth and a curse for this town were all in my mouth

Jag sitter för tillfället och klurar lite på vem veckans stjärna ska bli, det är ju inte så jättelångt kvar tills nästa vecka.
Åh, jag längtar. Hm, jag hoppas att något fint händer snart så det blir lättare, men jag har nog kommit på någon i alla fall.

Nu har jag i alla fall tränat lite grann, extremt mycket mage och det bränner fortfarande, men det är väl bra antar jag.
Så nu måste jag ta och dammsuga, något att det tråkigaste som finns, men det måste ändå göras. Till dammsugandet tänkte jag lyssna på denna fina låt. Jösses vad jag drogar sönder den här funktionen, men det spelar ingen roll, jag gillar den och ja, lyssna på låten helt enkelt.
The Shins - New slang


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback