Utmaning

Jag blev utmanad av Cissi.

Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Det värsta jag vet är ormar, spöken, falskhet & otrohet.
2. På senare dagar har jag blivit otroligt känslosam & nu för tiden kan jag sitta & störtböla till Extreme home makeover.
3. Jag är otroligt dömande mot folk som jag aldrig träffat, om jag tror att någon är riktigt elak ÄR hon/han det.
4. Jag ångrar att jag inte började med någon sport, aktivitet eller något instrument.
5. Något som jag faller otroligt lätt för är dialekter, leenden & fina, lockiga pojkar.
6. Jag funderar ofta på hur mina framtida barn kommer se ut, något jag gärna väntar med att ta reda på.
7. Hela min kropp täcks av ungefär 50-55 ärr, totalt efter min hårda levnandstid i 17 år.

Jag utmanar: Malin, Driola, Maria, Matilda, David, Martina.
Nu orkar jag inte utmana fler.
Puss!

Kommentarer
Postat av: David

Jag kan tänka mig göra denna, men den passar inte in på min blogg bara. Kanske blir på bdb eller något

2008-12-03 @ 15:56:42
URL: http://davveponken.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback