Tomtebord

Nationella prov imorgon, Matte A del 2.
Önska mig lycka till gott folk.
Jag lär behöva det.

Dagen har gått åt att plugga som en jag vet inte vad inför matten, därefter har jag varit ute & gått långsväng tillsammans med Ellen, satt in pengar & pluggat ännu mer.
Jag är så sjukt trött på skolan nu och jag är grymt tacksam att helgen snart är här och att jag till slut får träffa min älskling. Helgen verkar bli fullbokad och jag tror att det blir perfekt. Dessutom är jag sjukt peppad för julafton, jag längtar något så otroligt efter julen nu, jag måste även inhandla resten av alla julklappar som är kvar. Men åhå, julafton in my heart!
Dessutom tror jag att julafton i år blir utmärkt, med tanke på att jag hade feber förra julafton så tror jag att den blir fin, den kommer firas hos farmor & farfar tillsammans med familjen & faster & farbror. Det blir übermysigt.
Innan julafton ska jag dessutom hjälpa farmor ta upp alla hennes miljoner tomtar, okej, miljoner kanske det inte är men några hundra är det minsann. Jag tror jag att jag ska räkna dom i år, eller försöka & inte tappa räkningen i alla fall.
Nu ska  jag se på Insider.
Puss!

 

lite så ni ska förstå hur svårt det blir att tappa räkningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback