To miss someone

Gårdagen var fin, väldigt fin.
Natten var inte lika fin, tyvärr.
Jag & Maria bakade lussekatter och fotograferade, jag tror det blev helt okej i alla fall.
Vi får se senare när jag orkar sätta mig och redigera bilderna, men några kommer nog upp här.
Sedan kollade vi på Idol och Robin åkte ut, vi kollade på Beck & sjöng slog klackarna i taket till Håkan.
Fin kväll må jag säga.

På natten när Maria hade gått hem satte jag mig i sängen och läste, runt halv 2 när jag tänkte sova tänkte jag på min älskade, så istället för att sova började jag gråta, mest för att jag saknar honom så fruktansvärt. Jag låg och kramade hans tröja i 2 timmar medan tårarna trillade ner, mest för att jag saknar honom så fruktansvärt.
Så natten var inte alls lika fin.
Men nu ska jag läsa ut min bok.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Johan

Idag är det min tur, jag saknar dig så jag spricker! <3

2008-12-07 @ 04:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback