Thursday evening

Jag är fruktansvärt trött nu. Jag kom precis hem från att ha varit barnvakt åt sötaste Tuva & William. Extremt söta och rara, så jag var barnvakt från 5 någon gång till halv 8. Allt gick fint & jag fick roliga och fina frågor om mig, min kära pojkvän & allt möjligt.

Men för att dämpa min trötthet tänkte jag ta och duscha lite snabbt nu & sen sjunka ner i min sköna säng för att läsa mycket i min bok. Imorgon är det fredag & jag ska bara tillsammans med Maria, baka lussekatter & se på julkalendrar och Idol. Förhoppningsvis får vi besök av några fler töser, man får se & hålla tummarna hårt.

Puss!


Kommentarer
Postat av: MmmmMMaria

Ja,jag ska verkligen försöka! Ska nog rikta in mig på foto,precis som Clara har tänkt men vi får se när jag kommer igång :P.Får väl försöka ta och fixa en lika fin layout sin din,kommer aldrig att gå menmen :)

2008-12-04 @ 22:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback