Mamma Mia

Åh dagen har varit fin. Äntligen något bra.
Jag har kommit på vad jag ska köpa till min lillebror i julklapp, vandrat ner till farmor & hjälp henne med tomtebordet, ni vet det som jag visade bild på. Det gick faktiskt ganska snabbt idag, ungefär 1,5 timmar.
Dessutom är jag klar med julklapp till mormor & morfar, tror jag i alla fall. Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra resten av dagen, jag funderar på att tvätta av mitt ansikte, bort med allt smink! Sedan ska jag lyssna igenom min Håkan Hellström-skiva som kom på posten idag, dessutom kom två filmer jag vill se. Mamma Mia & Arn. Jag lovade att jag skulle kika på Mamma Mia tillsammans med henne, så jag får väl vänta helt enkelt.

Men nu ska jag sminka av mig & äta något.
Vi hörs senare.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback