Kvälvningar & betyg

Efter en orolig natt med massor av drömmar vaknade jag till och från, men till slut gick jag ändå upp vid tjugo i 8, tjugo minuter innan jag ska träffa Maria. Jag tror jag har utvecklat något konstigt med mina kräkreflexer.
Varje gång jag ska borsta tänderna eller liknande får jag jordens kvälvningar, inte alls mycket. Varenda gång tänker jag "sådär, andas, det är bara en tandborste" och lika väl som alla andra gånger så står jag och hulkar. Tack och lov kommer ingenting men i alla fall, känslan är hemsk.
Jag fick tillbaka mina nationella prov i engelska A igår förresten, jag är supernöjd.

- Engelska A (skriftligt): MVG
- Engelska A läs&hör): VG+
- Engelska A (muntligt): MVG

Som ni märker gick det faktiskt bra på läs&hör, även fast jag skrev provet med 38,5 grader feber. Men som sagt så är jag supernöjd och nu är det bara matten kvar, del 1 blev avklarad i onsdags & del 2 kommer äga rum på torsdag nästa vecka.
Håll tummarna!

Men nu ska jag fortsätta med Palme-mordet.
Killevippen på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback