Första december

Tiden flyger iväg snabbt som attan och snart har jag gått en termin i tvåan, det känns lite smått vrickat.
Helgen har tillbringast tillsammans med Johan och lördagen bjöd på filmkväll & klassträff på samma gång.
Fint var det.

Söndagen avslutades med tårfyllt farväl, massor av fina & mjuka kramar och ett evigt längtande har återigen påbörjats.
Nu återstår det 11 dagar tills nästa kyss.

Dagen kommer att tillbringas i duschen, i sängen & framför datorn + matteboken.
Nationella proven väntar mig (och alla andra som läser slutet av Matte A nu) på onsdag morgon.
Jag ryser & får ont i magen bara jag tänker på det,
matte är sannerligen inte min starka sida.

Men nu ska jag duscha & fräscha till mig lite tänkte jag.
KRAMAS I MASSOR.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Svar: Mja, det är ju lite ovant, men annars gillar jag den! :)

2008-12-01 @ 18:01:31
URL: http://ceciliadahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback