All I want for Christmas is....

Nu har det varit dålig uppdatering igen, ursäktar så mycket. Jag har tillbringat de senaste dagarna från & med i fredags, vi har ätit julbord, handlat julklappar, klätt granan och kikat på Reine & Mimmi i fjällen. Jag fick en liten överraskning förut när jag kom hem förresten, Tuva & William som jag brukar vara barnvakt var här.
Jag fick fina julklappar av dom, ett glittrigt nagellack & balsam-spray från Björn Axén, fina saker det.
Nu känner jag mig riktigt peppad på julafton faktiskt, speciellt förut när jag och bror var och kände på julklapparna från mamma & pappa och kollade hur många var vi fick, som 5-åringar på nytt, ungefär.
Nu är det bara snön och kylan som fattas, i alla fall enligt mig. Men nu måste jag nog packa upp & sådant.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har också känt på mina julklappar som ett litet barn.. (a) men min bästa kompis retade mig och ba "du är 18 år, inte 8.." och skrattade åt mig.. :( hon är numera min f.d. bästa kompis..

2008-12-22 @ 23:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback