Vaktmästare! <3

Jag har än en gång tid att skriva en snutt, yippie, får ta och skärpa mig rejält! För tillfället är jag ruskigt irriterade på vaktmästarna. Igår när vi kom till skolan hade de först tagit bort mitt lås så därav kom jag inte in i skåpet, vi gick till dom och efter mycket tjat så öppnades mitt skåp. Det visade sig att det var helt tömt och inga av mina böcker, pennor, sudd, miniräknare etc fanns kvar. Vaktmästarnas svar var att skåpet hade varit upplåst, även fast jag är rejält säker på att jag låste det. Nu idag när jag väl har fixat ett nytt lås visade det sig att någon etta har fått mitt skåp, och jag får troligtvis inte ens skåp i våran korridor. Jag <3 Vaktmästare. 
Jag slutar i vilket fall ganska tidigt idag, 15.05, ehm^^ (märk ironin i meningen, tack)
Men puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback