träning och valpar!

Dagen har tillbringats tillsammans med Mickis och Ellen, busat med de små valparna de hämtade igår och för er som är intresserade är det två Rotweilers, söta som få och bilder kommer väl upp så småningom på bilddagboken.
Vi var iväg och tränade rejält, både kondition och styrka så för tillfället känner jag mig bra.

Vad är det för fel på folk som "ser ner" på andra, tycker att dom är bättre än andra och bara fnyser till vad man än gör. Otroligt irriterande och jag tycker själv att det bara är att strunta i, men när man väl får dessa menande blickar mot en som säger "jag är så jävla mycket bättre än du", så känner man sig ändå ganska liten och dålig.
Men i vilket fall får vi snart besök så jag ska fixa iordning det sista innan de anländer, puss!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Trevlig helg :)!

2008-08-01 @ 18:56:29
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: David

hahahahaha, har andra halvan av dina blogginlägg gått och blivit klagorutan? :D

2008-08-02 @ 00:02:58
URL: http://davveponken.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback