school time

Just för tillfället sitter jag i skolan och har en timmes + en kvarts hål, innan trafikteorin, mums!
Det nya schemat suger apa och jag slutar inte före halv 2 en enda dag, sådant diggar vi! Verkligen!
För att dra igenom schemat snabbt så måndagen slutar man 15.40, lagom skönt att starta upp veckan med, tisdagen 15.05, onsdagen sovmorgon till 10.30 och slutar 14.45, torsdagen avslutas med samhällskunskap klockan 15.40 och fredagen börjas med sovmorgon till 09.05 och avslutas 15.45 med en 3 och en halv timmes lektion med Kurt, kul vecka, kul schema!

Men jag har ju då varit på Mallorca senaste veckan, mellan 30 grader och uppåt varje dag men mer information och trevlig fakta kommer sinom tid. Dessutom var jag på Lars Winnerbäck i lördags, otroligt bra och likadant där, bilder och fakta kommer snarast! Puss! 


Kommentarer
Postat av: cissi

kan ju säga att du är inte den enda! checka mitt schema på bdb, dom är snarlika! speciellt fredagarna! =/

2008-08-25 @ 18:40:16
URL: http://ceciliadahlfors.blogg.se/
Postat av: <3

Shit vad jag lider med dig... ^^

2008-08-25 @ 19:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback