Lars Mattias Winnerbäck

Jag tänkte dra en snabb genomgång om lördags då jag och mina kära vänner tog en tripp till Linköping för att se den underbara Winnerbäck. Vi anlände till Linköping runt halv 5 och därefter gick vi och åt, och efter det började vi gå till Cloetta Center. Vi stod i kö i en dryg kvart  och därefter började det rulla på.
Vi lyssnade på Cissi och Nour, ruskigt dåliga och dessvärre inget jag rekommenderar, därefter var det Emil Jensens tur, som till min överraskning var ganska bra, faktiskt, inte überbra, men ganska bra.
Efter Jensen var det Sofia Karlsson, en söt liten vissångare som faktiskt var bra, visor är söta och bra, nivån höjdes betydligt då Miss Li, speciellt under låtarna Oh Boy och Bababa, ruskigt bra! :)
Äntligen Winnerbäck, en sjuk ljudnivå spridde sig och jösses, underbart bra! Alla bra låtar var med och ingenting mer fattades, i alla fall inte som jag ser det. 5 toasts, Kanonkul! (Y)


 :

Tack för en perfekt kväll allihopa!
Puss :*


Kommentarer
Postat av: sofia

du fick så bra bilder :)

2008-08-26 @ 22:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback